۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان، از انتخاب "سلمان رستمی" آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و "جعفر عالی‌پورهفشجانی " دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، امین سلیمانی در نشست شورای آموزش و پرورش استان که در محل سالن کنفرانس شهید تهرانی مقدم برگزار شد،گفت: از بین ۱۵ نفر معلم نمونه کشوری ۲ نفر ازهمکاران استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب این موفقیت ارزشمند شدند.

وی گفت: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان (یک معلم از هر دوره تحصیلی) و گروه کیفیت بخشی( مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور) انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت بخشی معرفی شدند همچنین از بین۳ سفر معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

وی همچنین در این نشست از استخدام گسترده آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد و گفت :سهمیه جذب معلم برای سال تحصیلی آینده یک‌هزار و ۵۵۸ در قالب ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ در استان یک‌هزار و ۷۰ معلم و سال گذشته یک‌هزار و ۱۴۴ معلم جذب آموزش و پرورش شدند.

وی در ادامه به تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز اردوگاه چم عالی سامان بعد از سال ها توقف پروژه خبر داد و گفت: برای تکمیل اردوگاه چم‌عالی سامان ۹۰ میلیارد ریال اعتبار امسال اختصاص داده شدو فاز یک این اردوگاه اوایل تابستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان گفت : با موافقت وزارتخانه، راه‌اندازی و احداث خوابگاه ۵۰۰ نفری دانش آموزی در استان چهارمحال و بختیاری تصویب شد که این استان یکی از پنج استانی است که خوابگاه دانش‌آموزی در آن احداث می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1900508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =